DOLAR
42,4449
EURO
48,9240
ALTIN
5.517,99
BIST
10.837,55
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Ankara
Çok Bulutlu
16°C
Ankara
16°C
Çok Bulutlu
Cuma Çok Bulutlu
18°C
Cumartesi Az Bulutlu
21°C
Pazar Az Bulutlu
21°C
Pazartesi Yağmurlu
11°C

Logo Yazılım perakende çözümlerini sektör liderleriyle paylaştı

Logo Yazılım, Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) iş birliğiyle düzenlenen toplantıda önde gelen perakende markalarının temsilcilerine Logo Diva RETAIL tahlillerini aktardı. 

Logo Yazılım perakende çözümlerini sektör liderleriyle paylaştı
22.11.2023 23:00
13
A+
A-

Logo Yazılım perakende tahlillerini kesim başkanlarıyla paylaştı

 

Logo Yazılım, Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) iş birliğiyle düzenlenen toplantıda önde gelen perakende markalarının temsilcilerine Logo Diva RETAIL tahlillerini aktardı. 

 

Türkiye’nin en büyük yerli iş yazılımı şirketi Logo Yazılım, perakende kesiminin ve müşterilerinin teknolojik gelişmelerle birlikte değişen beklentilerine yönelik tahliller sunuyor. BMD iş birliğiyle düzenlenen toplantıda kesim temsilcileriyle bir ortaya gelen Logo Yazılım; perakendedeki trendleri, dönüşen müşteri taleplerini ve bulut tabanlı Logo Diva RETAIL tahlilinin sunduğu avantajları paylaştı.

 

Toplantıya konut sahipliği yapan Logo Perakende Tahlilleri Genel Müdürü Arslan Arslan, kesimde öne çıkan 3 trendi sıralarken, “Teknolojik gelişmeler, her alanda olduğu üzere perakende kesiminde de müşteri talep ve davranışlarında, iş yapma biçimlerinde değişimi beraberinde getiriyor. Bu periyotta odağımızda 3 trend var; müşteri tecrübesinin güzelleştirilmesi, yeni iş modelleri geliştirerek gelir yaratma ve çalışan tecrübesinin güzelleştirilmesi. Bulut bilişim, mağazalarda müşterilerin ve çalışanların tecrübesini üst seviyeye taşıyan tahliller geliştirilmesine imkân sağlıyor. Ayrıyeten şirketlerin iş süreçlerini optimize ederek, daha az kaynakla daha verimli işler yapılabilmesine imkan veriyor. Bulut tabanlı Logo Diva RETAIL çözümümüzün Taşınabilir Satış, Kampanya ve Self Checkout uygulamalarıyla perakende bölümündeki müşterilerimizin dönüşen gereksinimlere süratli bir biçimde karşılık verebilmesini sağlıyoruz” sözlerini kullandı. 

 

Birleşmiş Markalar Derneği İdare Konseyi Lideri Sinan Öncel, teknolojinin ve çevikliğin değerini vurgulayarak, “İçinde bulunduğumuz çağda, vakit karar alıcılar için çok değerli. Perakende işletmelerinin yöneticileri satış, müşteri memnuniyeti, satın alma vb. üzere tüm ünitelerden gelecek her türlü manalı dataya en süratli biçimde ulaşmak istiyor. Böylelikle meçhullüğü en aza indirmek, karar alma süreçlerini kısaltmak ve nihayetinde yanlışsız karar alarak elde edilen faydayı en yüksek düzeye çıkarmak hedefleniyor. Bu süreçte teknoloji ile desteklenmiş, kullanıcı dostu ve vaktinde ulaşılmış manalı datalar büyük değer taşıyor. Gayelere ulaşmak için tüm dalların teknolojik gelişmeleri yakından takip etmesinin çok kıymetli olduğunu düşünüyorum” sözlerini kullandı.

 

Logo Yazılım perakendede, bulut tabanlı bir platform sunmanın avantajıyla sistemlerini müşteri tecrübesini ön plana çıkartacak formda kurguluyor. Türkiye’de bir birinci olan ve ihtilal yaratan Logo Diva RETAIL Bulut Taşınabilir Satış Uygulaması, kasa satış süreçlerini sabit kasalardan bağımsız hale getirerek kasa kuyruğuna girmeden satın alma tecrübesi sunuyor. Gelişmiş özellikleriyle birinci kere bulut üzerinden birçok farklı sürecin gerçek vakitli yönetilmesini sağlayarak kullanıcılarına eşsiz müşteri tecrübesi sağlıyor.

 

 

 

Self Checkout Uygulaması ile müşterilerin yıllardır büyük süpermarketlerde deneyimledikleri kendi kendine alışveriş imkanını perakendenin yeni segmentlerine de yaygınlaştırmayı hedefliyor. Bağımsız ve ölçeklenebilir bulut kampanya sistemiyle ise tüm kanallarda müşteriyi tanıyıp özel kampanya ve avantajları hesaplayıp birleşik bir tecrübe sunuyor. Firmalar bu platform ile istedikleri her çeşitte kampanyayı ve fiyatlamaları kurgulayabilirken, kullanıma hazır senaryolar ile kampanyaları basitçe tanımlayabiliyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

gömlek