DOLAR
37,9850
EURO
41,0374
ALTIN
3.687,51
BIST
9.715,58
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Ankara
Çok Bulutlu
20°C
Ankara
20°C
Çok Bulutlu
Çarşamba Çok Bulutlu
23°C
Perşembe Çok Bulutlu
22°C
Cuma Hafif Yağmurlu
19°C
Cumartesi Hafif Yağmurlu
16°C

Multinet Up’tan Yapay Zekâ Destekli Sanal Asistan: MultiGPT

Multinet Up, teknolojik yenilikleri iş süreçlerine entegre ederek MultiGPT’yi hayata geçirdi.

Multinet Up’tan Yapay Zekâ Destekli Sanal Asistan: MultiGPT
06.03.2025 13:18
2
A+
A-

Multinet Up, teknolojik yenilikleri iş süreçlerine entegre ederek MultiGPTyi hayata geçirdi. Üretken yapay zekâ destekli bu sanal asistan, Multinet Up ekiplerinin iş süreçleri ile ilgili bilgiye hızlı, kolay ve kesintisiz erişimini sağlarken, operasyonel verimliliği artırıyor ve müşteri memnuniyetine de katkıda bulunuyor.

MultiGPT, Aralık 2024 itibarıyla, özellikle satış ve operasyon ekipleri başta olmak üzere tüm Multinet Up ekipleri tarafından Microsoft Teams kanalı üzerinden kullanılmaya başlandı. Multinet Up’ın çözümleriyle ilgili bilgiye erişim hızını artırmak ve iç müşteri memnuniyetini maksimize etmek amacıyla, üretken yapay zekâ teknolojisiyle geliştirilen MultiGPT, Multinet Up çalışanlarının günün her saati bilgiye erişmesini sağlıyor. MultiGift, MultiFlex, MultiPetrol ve MultiTravel’a ilişkin ürün özelliklerini ve iş süreçlerini kapsayan MultiGPT sistemine, diğer hizmet çözümlerinin de eklenmesi planlanıyor.

Multinet Up’ın iş süreçlerindeki teknolojik inovasyon odaklı yaklaşımını yansıtan MultiGPT, kısa sürede yakaladığı yüzde 91’lik iç müşteri memnuniyet oranıyla dikkat çekiyor. Yapay zekâ destekli bu sanal asistan hem bilgi paylaşımı süreçlerinde önemli bir verimlilik artışı sağlıyor hem de sayfalarca doküman inceleme ihtiyacını ortadan kaldırarak 7/24 sohbet üzerinden ihtiyaç duyulan bilgilere ulaşma imkânı sunuyor. MultiGPT, devreye alındıktan sonra yalnızca bir ay içinde 160’tan fazla kullanıcıya ve 629 yazışma adedine ulaştı.

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Multinet Up Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Gül Bilgin Mokan, “MultiGPT ile Multinet Up Müşteri Deneyimi Ekibi olarak yalnızca müşterilerimize değil, aynı zamanda ekiplerimize de değer katan yenilikçi çözümler üretmeye devam ediyoruz. Üretken yapay zekâ teknolojisiyle hayata geçirdiğimiz bu sanal asistan, çalışanlarımızın çözümlerimizle ilgili bilgiye erişim süreçlerini hızlandırarak zaman tasarrufu sağlarken, iş süreçlerimizdeki verimliliği ve etkinliği de önemli ölçüde artırıyor. Biz Multinet Up’ta, teknolojiye yaptığımız yatırımların insan odaklı iş yapımızı güçlendirdiğine inanıyoruz” dedi. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Wordpress Hostingingilizce kursplastic producerrenault yedek parçarenault parçaradyal fanGalvanizankara çikişli günübirlik turlarkat arabasıtermokuplikili tarama testigüneş enerjisi60 amper aküsu jetimodern mutfak tasarımıcropdunnage airbagsiç mimaruttse imzaWolkswagen yedek parçablok makinesiKaya TuzuSoğuk Oda Panellerigranül aktif karbonyurtdışı turlar