DOLAR
32,2033
EURO
35,0465
ALTIN
2.528,08
BIST
10.719,65
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Ankara
Az Bulutlu
26°C
Ankara
26°C
Az Bulutlu
Salı Parçalı Bulutlu
28°C
Çarşamba Az Bulutlu
25°C
Perşembe Az Bulutlu
18°C
Cuma Az Bulutlu
18°C

Adgager, 6.6 milyon dolar değerlemeyle yatırım aldı

Perakende bölümündeki yeni teşebbüsler için bu yıl fon ayıran REM People, 6.6 milyon dolar değerleme ile Adgager’a yatırım yaptı.

Adgager, 6.6 milyon dolar değerlemeyle yatırım aldı
06.09.2023 14:00
5
A+
A-

Perakende dalındaki yeni teşebbüsler için bu yıl fon ayıran REM People, 6.6 milyon dolar değerleme ile Adgager’a yatırım yaptı. Araştırma ve içgörü dünyasına teknolojik tahliller sunan Adgager, yatırımla birlikte araştırmalarını yapay zekâyla geliştirirken küresel pazara açılmayı hedefliyor…

Teknolojiyi kullanarak uçtan uca pazar araştırma tahlilleri sunan Adgager, 6.6 milyon dolarlık değerlemeyle yatırım çeşidini tamamladı. Türkiye’de kurulan ve 50’den fazla ülkeye yapay zekâ tabanlı imaj tanıma teknolojileri ve perakende analitiği hizmetleri sunan REM People’ın yaptığı yatırımla birlikte Adgager, küresel büyüme amacını büyüttü. 

 

Girişimlere 4.5 milyon dolar ayrıldı

2015’te perakende ve teknoloji deneyimine sahip tekno-girişimciler tarafından kurulan REM People, yapay zekâ takviyeli omni-kanal perakende analitiği ve 6 adımda satış verimliliği tahlilleri sunan yeni kuşak perakende analitiği şirketi hâline geldi. Büsbütün Türk mühendislerin geliştirdiği yazılımla alanında başkan markalara hizmet veren REM People, bu yılın başında ABD merkezli yatırım şirketi Ethos Asset Management’tan aldığı 12 milyon dolarlık yatırımdan sonra teşebbüs ekosistemini destekleyecek bir planı hayata geçirmeye başladı. REM People, birlikte çalışabileceği 5 teknoloji teşebbüsüne 4.5 milyon dolar yatırım yapmak üzere fon ayırmıştı. Kelam konusu maksadın birinci adımı olarak REM People, geçtiğimiz ay B2B e-ticaret uygulaması Hoopla’ya 1 milyon dolarlık yatırım yapmıştı. 

Yapay zekâ temelli bir perakende teknoloji merkezi olma gayesiyle büyüyen REM People’ın yeni yatırımı, önemli markalara araştırma tahlilleri sunan Adgager oldu. 2016 yılında İTÜ dayanağıyla yola çıkan, 2017 yılında şirketleşerek birinci yılında başarılı projeler gerçekleştiren Adgager, geliştirdiği tahlillerle birlikte 2022 yılında bir evvelki yıla nazaran cirosunu yüzde 400 artırmıştı. Bu müddette aldığı tohum öncesi yatırımlar için yatırımcılarını ‘exit’ ettirmeyi başaran Adgager, geliştirdiği uçtan uca pazar araştırma tahlilleriyle büyümeye devam ediyor. 

 

90 bin kullanıcısı var

90 bini aşkın kullanıcısıyla araştırma dalında kıymetli projelere imza atan Adgager, kurulduğu günden bu yana 1500’den fazla proje ile birçok markaya içgörü partneri olarak hizmet verdi. 2024 yılında yeni gayelerle ilerlemek isteyen şirket, aldığı bu yeni yatırım ile ülke sonlarını aşmayı planlıyor. Adgager CEO’su Umut Vural, REM People birlikteliğinin bölümde fark yaratan projeler için büyük bir adım olduğunu belirtirken yeni yatırımın akabinde büyüme gayelerini şöyle anlatıyor:

‘’REM People ile tıpkı bölümde bedel üretiyor olmamız ve vizyonumuzun kesiştiği noktalar bizim için çok değerli bir talih. Ortak amaçlarımız ve iş birliğimizle geliştirdiğimiz araştırma seyahatini yapay zekâ ile tanıştırmak istiyoruz. Araştırma dünyası için bir ihtilalin peşindeyiz. 2024 yılına büyüme gayelerimiz ve yeni projelerimizle süratli bir giriş yapacağız. Hâlihazırda klâsik ve dijital kanalda yayınlanan tüm reklam sinemalarını, kullanıcıları üzerinde marka bağımsız olarak otomasyon sistemiyle ölçüp raporlayan AdQ’yu hayata geçirmek birinci maksadımız.”

AdQ ile birlikte reklam dalı için eşsiz ölçüm sistemleriyle referans noktaları yaratmak ve REM People ile birlikte küresel maksatlara yürümek isteyen Adgager, 2024 yılında 2 farklı ülkede var olmak için mevcut çalışmalarına devam edecek. 

 

REM People CEO’su Bülent Peker ise Hoopla’dan sonra ikinci yatırımları olan Adgager ile online araştırma pazarını da yapay zekâ ve derin öğrenmeyle geliştireceklerini belirterek şöyle konuştu: 

“Büyüme planımız doğrultusunda REM People, yapay zekâ temelli bütünleşik tahliller sunan bir merkez olacak. Bir taraftan kendi alanımızdaki küresel yayılım ve yeni eser çalışmalarımızı hızlandırırken başka taraftan, birlikte tamamlayıcı tahliller sunabileceğimiz start-up ve teknoloji teşebbüslerine de yatırım yapıyoruz. Adgager ile bu gayemize bir adım daha yaklaşıyoruz. Adgager’ın muvaffakiyetinin Türkiye hudutlarını aşacağına inanıyoruz.”

 

REM People Hakkında

REM People, yapay zekâ tabanlı çoklu kanal (omni-channel) perakende uygulama idaresi tahlilleri sunan yeni jenerasyon perakende analitiği şirketidir. REM People’ı rakiplerinden ayıran en kıymetli özellik, ambalajlı tüketici eserleri şirketlerinin ve perakendecilerin performanslarını faaliyet gösterdikleri tüm kanallarda takip etmelerini sağlayan entegre tahliller sunmasıdır.

REM People, müşterilerinin perakende uygulamalarını ve mağazacılık operasyonlarını, tanzim/teşhir uygulama performanslarını offline, online ve basılı kanallarda izleyerek ‘ürün yolculuklarını’ takip etmelerine yardımcı olur. Perakende Uygulama İdaresi alanında geliştirdiği 3 adet SaaS yazılımın yanı sıra ‘Yapay Zekâ Tabanlı Gelişmiş Analitik’ ve talebe dayalı olarak ‘Uçtan Uca Araştırma/Ölçümleme/Analiz Hizmetleri’ sunar.

REM People; Abdi İbrahim, Al Marai, Americana, Anadolu Efes, Arçelik, Arla Foods, Bahlsen, Bayer, Bazooka, Beko, Bel Groupe, Betek Boya, BRF-One Foods, Carrefour, Coca-Cola, Danone, Edding, ETİ, Evyap, Expanscience, Exxen, Faber Castell, Yoksul, Ferrero, Haribo, Hayat, Henkel, Huawei, IFFCO Group, Intel, Kellogg’s, Kraft-Heinz, Majid Al Futtaim, Mey-Diageo, Mezzan Foods, Microsoft, Mondelez, Nestle, Nescafe Express, Nutricia, Opet, P&G, PepsiCo, Pernod Ricard, Peyman, Reckitt Benckiser, Red Bull, Seara, Shell, Şişecam, Şölen, Starbucks, Tadım, Tat Besin, Tiryaki, Türk Tuborg, Turkcell, Turkcell Superonline, Turkcell ve Unilever üzere dünya devlerine 50’den fazla ülkede hizmet vererek verimliliklerini artırmayı gayeler.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

ankara web tasarım law office wordpress hosting ingilizce kursu web tasarım ankara haberler Renault Yedek Parça Ankara Çıkışlı Karadeniz Batum Turu Dacia Yedek Parça Fluence Yedek Parça iveco yedek parça ankara Güneş Enerjisi İmplant Süt Sağım Makinesi Yedek Parça Casıo g shock forklift aküsü Pt100 ankara ceza avukatı Ankara endoskopi labomat Beta Law dacia yedek parça güç trafosu oto yedek parça dunnage airbag e-imza check up Huzurevi damla etiket radyal fan iç mimar jean Hobi Bahçesi Yatırımı etiler pilates değer kaybı Adblue yer yıkama makinesi Baharat Çeşitleri