Emirates ve National Basketball Association (NBA), bir yıldan uzun bir müddet boyunca geçerli olacak resmi küresel havayolu partnerliğini duyurdu. Bu iş birliği ile Emirates, daha evvel NBA Dönem İçi Turnuvası olarak isimlendirilen NBA Cup’ın birinci isim sponsoru olmanın yanı sıra tıpkı vakitte NBA’in birinci hakem forma sponsoru da oldu
Emirates ve National Basketball Association (NBA), bir yıldan uzun bir müddet boyunca geçerli olacak resmi küresel havayolu partnerliğini duyurdu. Bu iş birliği ile Emirates, daha evvel NBA Dönem İçi Turnuvası olarak isimlendirilen NBA Cup’ın birinci isim sponsoru olmanın yanı sıra birebir vakitte NBA’in birinci hakem forma sponsoru da oldu.
Emirates NBA Cup’ın birinci isim sponsoru olan küresel havayolu, her iki markanın da bulunduğu Emirates NBA Cup tertip logosunda yer alacak. Ayrıca, NBA’in küresel toplumsal medya ağlarında iki markanın da bulunduğu bir tanıtım planlanırken; Emirates, gelecek dönemden itibaren Emirates NBA Cup yarı finali ve şampiyonluk maçları boyunca stadyum içindeki panolarda da yer alacak.
Emirates logosu, 18 Şubat Pazar günü Türkiye saatiyle 20.00’de gerçekleşecek ve TNT’de yayınlanacak olan 2024 NBA All-Star maçından itibaren tüm NBA hakem formalarında da olacak.
Resmi küresel havayolu partneri olmak için NBA ile başladıkları küresel pazarlama iş birliğinden gurur duyduklarını belirten Emirates Küme Lideri ve İcra Heyeti Lideri Majesteleri Pir Ahmed bin Saeed Al Maktoum: “Bu iş birliği sayesinde Emirates NBA’in birinci hakem forma sponsoru tıpkı vakitte da NBA Cup’ın isim sponsoru olacak. Basketbolun dünya çapında yaygınlığı nedeniyle, en tanınmış ve itibarlı profesyonel liglerden biriyle iş birliği yapmaktan büyük heyecan duyuyoruz. NBA, ABD dahil olmak üzere geniş bir küresel hayran kitlesine sahip olduğundan, sponsorluk portföyümüze kıymetli bir katkı sağlıyor ve basketbolun spor kültüründeki değerini vurguluyor” dedi.
NBA Komisyoner Yardımcısı ve Operasyon Yöneticisi Mark Tatum ise bahisle ilgili şu açıklamalarda bulundu: “Emirates, dünyanın dört bir yanındaki taraftarlarla yeni ve yaratıcı yollarla etkileşim kurma konusundaki kararlılığımızı paylaşan, dünya çapında bir havayolu. Basketbol, dünya çapında en süratli büyüyen spor olarak kabul edilmeye devam ederken, bu iş birliği her yıl Emirates ile uçan milyonlarca yolcunun NBA heyecanını görmesini sağlayacak.”
Sponsorluk ayrıyeten Emirates’in, NBA All-Star’da heyecanla beklenen bir taraftar aktifliği olan NBA Crossover’ın ve yeni NBA Cares Live, Learn, ve Play Centers’ı içeren NBA Finals Legacy Project’in partneri olmak da dahil olmak üzere başka değerli lig etkinliklerinde de yer almasını sağlayacak. Emirates logosu, 2024 NBA All-Star maçından itibaren, ulusal seviyede televizyonda yayınlanan NBA maçları sırasında stadyumlardaki sanal tabelalarda ve pota üstünde görülebilecek.
Emirates, dönem öncesi ve olağan dönem NBA küresel maçlarının partneri olarak ve “NBA District” ile “NBA House” dahil olmak üzere ligin interaktif taraftar aktiflikleri aracılığıyla dünyanın dört bir yanındaki NBA hayranlarıyla buluşacak.
Taraftarlar, havayolunun uçak içi cümbüş sistemi aracılığıyla tüm Emirates uçuşlarında uzun belgeseller, oyuncu profilleri, röportajlar ve daha fazlasını içeren NBA içeriklerini izleme fırsatına sahip olacaklar.
Bunun yanı sıra Emirates’in Dubai’deki genel merkezinde yer alan resmi Emirates Mağazası’ndan ve dünya çapında gönderim yapan emirates.store adresinden basketbol topları, spor kıyafetleri ve nostaljik koleksiyon modülleri da dahil olmak üzere çok çeşitli resmi NBA eserleri satın alınabilecek. Emirates Skywards üyeleri heyecan verici seçenekler ortasından eserler satın almak için millerini kullanabilecek.
Emirates logosu, 2025 döneminden itibaren Women’s National Basketball Association (WNBA) ve 2024-25 döneminden itibaren ise NBA’in resmi alt ligi olan NBA G League’deki tüm hakem formalarında da yer alacak.
Indiana eyaletindeki Indianapolis kentinde bulunan Gainbridge Fieldhouse’da gerçekleşecek 73. NBA All-Star maçı, 214 ülke ve bölgedeki hayranlara televizyon, dijital medya ve toplumsal medya aracılığıyla 60 lisanda ulaşacak.
Emirates, bölgede basketbolun uzun müddettir destekçisi olarak neredeyse 30 yıldır BAE ve Lübnan’daki tutkulu taraftarın basketbol ile bağ kurmasına yardımcı oluyor ve en âlâ ve en çok umut vaat eden yıldızları öne çıkarmak için bir platform sağlıyor.
Emirates’in küresel sponsorluk portföyü; en güzel spor kulüpleri, üst seviye turnuvalar, yüksek profilli kültürel etkinlikler ile yapılan birçok partnerlikten oluşuyor. Emirates’in NBA ile olan iştiraki, basketbol sporuna duyulan ortak tutku sayesinde havayolunun ABD ve dünya çapında büyük bir hayran kitlesine ulaşma eforlarını destekleyecek.
Emirates’in şu anda Boston Logan Memleketler arası Havalimanı (BOS), John F. Kennedy Milletlerarası Havalimanı (JFK), Los Angeles Memleketler arası Havalimanı (LAX), Houston George Bush Kıtalararası Havalimanı (IAH), Chicago O’Hare Milletlerarası Havalimanı (ORD), Washington Dulles Milletlerarası Havalimanı (IAD), Seattle Tacoma Havalimanı (SEA), Newark Liberty Milletlerarası Havalimanı (EWR), Dallas-Fort Worth Havalimanı (DFW), San Francisco Memleketler arası Havalimanı (SFO), Miami Memleketler arası Havalimanı (MIA) ve Orlando Memleketler arası Havalimanı (MCO) olmak üzere ABD’de hizmet sunduğu 12 havalimanı bulunuyor.
Emirates Hakkında:
Emirates, dünyayı küresel merkezi olan Dubai aracılığıyla birbirine bağlayan, dünyanın en süratli büyüyen havayolu şirketlerinden biridir. Emirates, bugüne kadar 500’ün üzerinde memleketler arası ödül kazandı. Çağdaş, verimli ve rahat uçaklarıyla 1987 yılından beri Türkiye’deki yolcularını Dubai üzerinden dünyaya bağlıyor. Emirates, ikonik çift katlı süperjumbo Airbus A380 ve Boeing 777 – 300ER uçakları ile İstanbul Havalimanı’ndan haftada toplam 21 sefer gerçekleştiriyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı